Методичні рекомендації



Вивчаємо інформатику в 2-4 і 5-9 класах

Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освітиПро затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
/Files/images/сходинки.jpg
Сходинки до інформатики. Програма для загальноосвітніх закладів 2-4 класи
Програма курсу Інформатика 5 – 9 класи загальноосвітніх навчальних закладів
Круглий стіл вчителів інформатики «Проект нової програми навчання «Інформатика» 5-9 класи, «Сходинки до інформатики» 2-4 класи»
Сходинки до інформатики. 2 клас за новою державною програмою
Про навчально-методичне забезпечення курсу «Сходинки до інформатики» 2 класАвторський колектив: Морзе Н.В., Вембер В.П., Саражинська Н.А.
Підготовка вчителів до викладання інформатики в 2 та 5 класах
 в 2013/2014 н.р
Про підручник Інформатика 5 клас (авт. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Про реалізацію нових державних Стандартів освіти засобами НМК Інформатика-5Авторський колектив: Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Саражинська Н.А.Інформатика 5 клас. Підручник для загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська, Н. А. Саражинська. — К .: Видавничий дім «Освіта», 2013. — 256 с.
Інформатика : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. — К. : Генеза, 2013. — 200 с.
Морзе Н. В. Інформатика; підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч закладів / Н. В. Морзе. О. В. Варна. В. П. Вембер. О. Г. Кузьмінська, Н. А. Саражинська. — К.: Видавничий дім-Освіта». 2014 — 240 с.

Додатки до курсу "Сходинки до інформатики"

/Files/images/сход_до_інформатики.jpgВикористання ігрових завдань програмно-методичного комплексу “Сходинки до інформатики” для розвитку алгоритмічного і логічного мислення учнів
Завдання для розвитку алгоритмічного мислення
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів другого класу
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів другого класу
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів третього класу
Розробки уроків курсу «Сходинки до інформатики» для учнів четвертого класу
Babytype 2000 – ігровий клавіатурний тренажер
Віртуальна книжка-розмальовка для дітей
Гра-мозаїка: збирання картинки з квадратиків
Творчі доробки вчителя

222 ребуси з інформатики
 
Кросворди з інформатики
 
Лабіринти

Cходинки до інформатики (скачати інсталятор)

/Files/images/Сумка.jpg
Навчальна програма для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) 
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів 

Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики 
(Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, М.О. Войцеховський , Т.Г. Проценко)
Інформатика. 11 клас: Розв’язання всіх завдань: До збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики / Упоряд. І. Д. Іванова, І. М. Колодій, М. М. Корнієнко. — Х.: Ранок-НТ, 2012
Інформатика. 11 клас: Розв’язання всіх завдань (рівень стандарту). До збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики, 2013
Малярчук С. М. Основи інформатики у визначеннях, таблицях і схемах
Книга вчителя інформатики: Довідково-методичне видання / Упоряд. Н. С. Прокопенко; Т. Г. Проценко.— Харків: Торсінг плюс, 2006.— 272 с.
Видання містить чинні нормативно-правові акти вищих органів влади України, Міністерства освіти і науки України у сфері загальної середньої освіти, що регулюють впровадження державних стандартів освіти; методичне забезпечення; оформлення документів про освіту; організацію навчально-виховного процесу; атестацію педагогічних працівників тощо.
Для вчителів інформатики, студентів педагогічних навчальних закладів, слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників, широкого загалу громадян, які цікавляться питаннями нормативно-правового регулювання середньої освіти в Україні.

Методика навчання інформатики

/Files/images/Metodika_Morze.jpgМорзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч. /Н.В.Морзе; за ред.акад. М. І. Жалдака.- К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. І : Загальна методика навчання інформатики. -256 с.
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 3 ч. /Н.В. Морзе; за ред.М. І. Жалдака. - К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. II: Методика навчання інформаційних технологій. - 287 с: іл.
У посібнику висвітлюються загальні питання теорії і методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкриваються цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета, дані конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу. Призначається учителям загальноосвітніх навчальних закладів Посібник стане у нагоді також студентам вищих навчальних закладів, які вивчають систематичний курс методики навчання інформатики, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: метод, посібник: у 4 ч./ Н.В.Морзе; за ред. акад. М. І. Жалдака. — К.: Навчальна книга, 2004. Ч. III: Методика навчання основних послуг глобальної мережі Інтернет. — 196 с : іл.
Посібник містить відомості про створення глобальної мережі Інтернет, принципи її будови, основні ресурси, програмне забезпечення тощо. Дано методичні рекомендації щодо навчання користування послугами Інтернету, правила роботи зі спеціальними сервісними програмами, завдання для самостійного виконання учнями. Призначається вчителям, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)
Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: навч. посіб.: у 4 ч. /Н.В.Морзе; за ред. акад. М. І. Жалдака.- К.: Навчальна книга, 2004.-Ч. ІV : Методика навчання основ алгоритмізації та програмування. -368 с.
Призначається вчителям, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, усім, хто цікавиться організацією і перспективами навчання інформатики у школі.
(скачати)

Нестандартні уроки інформатики

/Files/images/нестандартні_уроки.jpgAвтор: Мясникова О.К. та ін.
Мова: Українська, російська
Формат: .doc
Розмір: 20,9 МБ
В збірнику представлений досвід роботи учителів інформатики по проведенню нестандартних уроків інформатики в школах. Це - КВК, ігри, вікторини, ділові ігри, позакласні заходи та інші цікавинки. Качайте та зацікавлюйте своїх учнів вивченням інформатики.
Скачати

ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ на уроках інформатики


Програмний засіб «Основи інформатики. 9 клас»


/Files/images/9клас_Осн_Інф.jpegАвтор: Амелькін О.В.
Рік: 2010
Формат: .rar
Розмір: 39 Mb
Програмний засіб «Основи інформатики. 9 клас» складається з поурочного планування та набору презентацій уроків для підтримки навчального процесу з інформатики.
Поурочне планування, яке використано у програмному засобі, розроблено згідно з навчальною програмою з інформатики для учнів 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендованою Міністерством освіти і науки України (автори - І.О. Завадський, Ю.О. Дорошенко, Ж.В. Потапова за загальною редакцією А.М. Гуржія, 2009 р.). Кількість годин, розподіл годин за темами, зміст та обсяг навчального матеріалу, а також назви і розподіл за темами практичних робіт повністю відповідають програмі.
Скачати Програмний засіб "Основи інформатики. 9 клас” с LetItBit.net 
Скачати Програмний засіб "Основи інформатики. 9 клас” с TurboBit.net 
Скачати Робочий зошит 9 клас
Скачати Програмний засіб "Основи інформатики. 9 клас” с LetItBit.net 
Скачати Програмний засіб "Основи інформатики. 9 клас” с TurboBit.net

99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК

/Files/images/еврика.jpgПроблема урізноманітнення форм роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності.
Величезна кількість фахових педагогічних видань містить перлини досвіду, які допомагають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.
Проте ми добре розуміємо, що в арсеналі методичних прийомів учителя залишається небагато форм роботи на уроці. Решта прийомів забувається, а займатися їх пошуками знову ніколи.
Чому саме 99 форм роботи? Хоча б тому, що ще як мінімум одна є в доробку кожного педагога.
Творчих успіхів вам, колеги! (cкачати 99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК)